ҚОРЫТЫНДЫ

Сонымен, зерттеу барысында жасалған жоғары сынып оқушыларының өзіндік және эксперименттік жұмыстар арқылы танымдық іс-әрекетін қалыптастырудың теориялық ұстанымдары мен модельдері негізінде алынған мәліметтер зерттеудің ғылыми гипотезасын растайды және келесілерді салуға мүмкіндік береді. тұжырымдар мен ұсыныстар:

1. Қоғамның экономикалық, әлеуметтік, мәдени, ғылыми, білім беру саласындағы өзгерістерге байланысты орта мектеп оқушыларына сабақ беру әдістерін қайта қарап, сапасын арттыру қажет.

2. Оқушылардың өзіндік танымдық белсенділіктерін арттыру арқылы олардың тұлғалық қасиеттерін қалыптастыруға болады.

3. Танымдық іс-әрекеттің компоненттерін тиімді түрде біріктіру: мотивациялық, ерікті, мазмұндық-оперативті, бағалау-өнімділік.

4. Жалпы білім беретін мектептердегі оқу үдерісін жетілдіруді ұйымдастырған кезде білім алушылармен зерттелген және дәлелденген танымдық белсенділігін қалыптастыру критерийлері мен деңгейлерін қолдану тиімді. эксперименттік жұмыс.

5.. Эксперименттік жұмыстың нәтижелері білім алушылар танымдық іс-әрекетін қалыптастыратын педагогикалық шарттардың жиынтығы және тиімді әдістерді, оқытудың әр түрлі формаларын қолдану оқушылардың білім деңгейі мен танымдық ойлау қабілетін арттыруға мүмкіндік беретіндігін көрсетті.

Білім алушыларда органикалық оттегі қосылыстары туралы білім беру экологиялық білім мен білім берудің тамаша мүмкіндігі болуы мүмкін. Білім алушыларға химия курсында оттекті органикалық қосылыстар тақырыбын  оқытудың ғылыми негізделген әдістемесі жаса.лды. Алынған теориялық білім бұл тақырып бойынша болашақ зер.ттеу жұмыстары үшін базалық негіз бола а.лады.

Оттекті органикалық қосылыстар тақырыбын оқытуды экологиялық тәрбиені қалыптастыру мен  ұйымдастыру әдістемесі, компьютерлік программалар мен электрондық оқулықтарды, білім беру порталдарын пайдалану бойынша ұсыныстар; химияны оқыту процесін жетілдіру практ.икасында қолданыс таб.а ала.ды. Жұмыстың нәтижесін мектеп мұғалімдері оқушыларды олимпиадалық және ғылыми жұмыстарға дайындауда қолдануға мүмкіндік береді.

Жұмыстың соңғы кезеңі: Өсімдіктерді отырғызу. Өсімдіктердің өсуі мен дамуын бақылау.

Өсімдіктерді аквафермаға отырызуды бастадық. Стақанды қиыршық тас және ағаш жаңқалары толтырып, оларды резервуарға салып, тұқым себеміз: салат, аскөк, рукола,бидай. Жүйеде тұрақты су айналымы үшін сорғы қосылды. Су айналымы жүйесі тәулік бойы жұмыс істейді. 2 күннен кейін сұлының алғашқы өскіндері пайда болды, содан кейін басқа шөптер өсе бастайды. Сұлы көшеттері тез пайда болады. 2 аптадан кейін оларды жеуге болады. Бидай дәндері аквафермада өте тез өніп, жерге себілген дәндерге қарағанда едәуір тез өсті. Әр стақанға аздап тұқым салған дұрыс. Содан кейін, олар өсіп, дамып келе жатқанда, стақанда бір-екі ең үлкен өскінді қалдыру керек. Өсімдіктердің әртүрлі түрлері жеке стақандарда жақсы өседі.

Біз өсімдіктердің өсуін бақылауды жалғастырдық. Дамыған тамыр жүйесі аквафермадағы өсімдіктердің өсуінде үлкен рөл атқарады. Үйдегі акваферма ерекше күтімді қажет етпейді.

Тұрақты айналымның арқасында өсімдіктерге тазартылған су, аквариумдағы тірі ағзаларға қайта оралды, ал балықтардың қалдықтары өсімдіктерді қоректендірді, сондықтан өсімдіктер тез өніп, өсті. Сондай-ақ, акваферма осындай өсімдіктерді өсіруге жарамды екенін атап өтуге болады.

Оқу бөлмесінде акваферма жүйесін жабдықтаудың ұсынылатын жеті ережесі:

1. Аквариумды мұқият таңдау. Аквариум-кез-келген акваферма қондырғысының маңызды құрамдас бөлігі.

2. Судың дұрыс аэрациясы мен айналымын қамтамасыз ету. Бұл суда еріген оттегінің жоғары деңгейін және жүйеде судың қозғалысын қамтамасыз ететін су және ауа сорғыларын пайдалану керек дегенді білдіреді.

3. Судың жақсы сапасын сақтау. Су — акваферма жүйесінде тіршілік көзі. Бұл өсімдіктерге қажетті барлық қоректік заттар берілетін орта және бұл балық үшін тіршілік ету ортасы.

4. Контейнерлерді шамадан тыс жүктемеу. Егер сіз тығыздықты төмен деңгейде ұстасаңыз, онда сіз аквапоникалық жүйеге күтім жасауды жеңілдетесіз және оны сыртқы күйзелістер мен бұзылулардан сақтайсыз.

5. Артық тамақтанудырудан аулақ болу және жүйеден тамақ қалдықтарын алып тастап отыру. Есте сақтау: су жануарларын күнделікті тамақтандыру керек, бірақ желінбеген тамақ қалдықтарын 30 минуттан кейін алып тастау керек және келесі күні тағамның мөлшерін сәйкесінше реттеу керек.

6. Өсімдіктерді сапалы таңдап, отырғызу.

7. Өсімдіктер мен жануарлар арасындағы тепе-теңдікті сақтау. Акваферма балық пен өсімдіктер арасындағы тұрақты тепе-теңдікті сақтай отырып, балықтың да, көкөністің де тұрақты өнімділігін қамтамасыз етуге көмектеседі.